31 Oktober 2010

God morgon världen! Igår hade jag det trevligt, jag och min fina familj var hos Johanna och hennes familj. Det blir mycker gott att dricka plus en massa god mat och godis på det :) Jag och min underbara pojkvän firade även 6 månader igår, eller jag firade det själv för han firar typ bara hela år säger han.. :P Aja så där satt jag och tyckte synd om mig själv xD
Idag eller i morgon åker i alla fall jag och Adam till hans mamma som bor i Österbybruk och stannar där i en hel vecka som det ser ut nu. Adam var i alla fall på den nya Saw bion igår, den sjunde som gick i 3D. Han sa att det var en skitbra Saw film :) Jag vill också se den, jag har ju sett alla utom sexan men den ska jag ju se ganska snart!
Nu ska jag äta frukost är hos Johanna (vi sov över) mums mums.

Krankram!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0