29 Oktober 2010

Åh vilken skön dag det var idag :) Vaknade i morse av en pirrande känsla och kom då på att Adam kommer till mig idag plus det som också var härligt var att vi hade sovmorgon i morse, så började inte för än kl 10:25. Mamma valde att följa med mig till skolan eftersom att jag bara hade en lektion velken också är en näst roligaste lektionen: körsång. Så, så blev det och mamma tyckte nog att det var ganska roligt hon med :)
Efter den lektionen åkte vi tillbaka till mitt helkvarter, Skutskär (det luktar faktiskt inte så illa här!) där jag trivs sådär bra. Fast måste säga att restauranten "Tre små rum" som ligger där har skit god mat! Så jag och mamma bestämde oss för att stanna och äte lunch där.
I helgen blir det till att chilla typ, Adam sover här idag och i morgon ska jag iväg men familjen och sova hos Johanna Stefansdotter och hennes familj. Det ska bli trevligt. I morgon har jag och Adam varit tillsammans i ett halvår! :D Det känns jätte bra och jag älskar honom fortfarande lika mycket om inte mer. Jag är jätte glad över att ha honom som min pojkvän och jag hoppas att han är glad över att ha honom som sin flickvän med :)

Adam kom till mig för en stund sedan eller ja det kanske var en och en halv timme sedan, men han åkte lika fort efter att ha kommit på att han skulle vara barnvakt åt lilla Ronja som är hans systers barn. Så han fick låna min cykel, och vips så var han borta. Man han kommer tillbaka snart, runt 20 i sju eller något liknande det beror ju på när han åker där ifrån :) Själv sitter jag barnvakt åt mina småsyskon, dom är inte så jobbiga :P De tittar på tv så jag kan få lite lugn och ro i alla fall xD
Åh nu är det inte lång tid kvar tills han kommer, Adam alltså. Träffade ju honom bara en liten stund idag och innan det så hade jag inte sett honom tidigare än söndagen. Usch,usch. Men jag är ju väldigt glad över att jag får dela säng med honom i natt för det var ju som sagt ett tag sedan.


Övrigt:
Jag har blivit helt galen i ett par gummiklockor som inte kommit till sverige än. Dom är helt sjukt snygga har redan tre par, röd, vit och lila för den som ville veta. Det är en kompis till mamma som köper in dom säljer dom till sina kunder. MÅSTE HA FLER!!

Puss o kram <3







Den ser ungefär ut såhär fast den är lite snyggare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0