22 Oktober 2010

God kväll alla fina människor. Idag har det inte hänt så mycket förutom att jag har varit väldigt dålig i min förkyldning, det går säkert över snart.. Hoppas jag!!
Så om ni förstår så kunde jag inte gå till skolan idag, jag har ju gått till skolan fast jag inte borde bara för att vi haft prov och redovisning. Det var väl värt det antar jag så jag borde få en medalj! Så vad har hänt idag då? Jo, jag vaknade först vid 9 för att kunna ringa och sjukanmäla mig ifrån skolan, sen somnade jag om bredvid Adam som säkert också är sjuk nu (:/) till klockan var typ halv elva. Då väckte han mig och sa att det var dags att kliva upp. Måste säga att vila hjälpte mig, är inte alls lika dålig i halsen längre som jag var tidigare idag sen köpte jag halstabletter i går också på apoketet. Dom heter typ Bafucin. Hjälpte mig väldigt mycket! Tack apoteket och era fina produkter!!
Nu sitter Adam och spelar Maffia 2. Han försöker fixa alla Playboy bilder ( han fuskar via youtube, men jag har inte sagt något :O :P ) som finns på spelet för han vill ha en speciell achievement. Nu börjar en film som vad vill se på kanal 5: Gisslan!!

Kram på er!! <3<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0