21 Oktober 2010

Sjuk sjuk sjuk, usch det är inte alls roligt med förkyldning! Om någon i min närhet blir sjuk så är det nog mitt fel :/ Jag hade Religionsprov idag, det gick ganska bra faktiskt. Det brukar alltid kännas bra men kanske slutar illa i alla fall. Nu är jag hemma hos mitt hjärta, åker hem i morgon. Vill ju inte hem såklart men jag ska vara barnvakt så det måste jag ju.. Jag var till valbo idag med Adam och Sebastian. Sebbe skulle kolla på lite saker till sin lägenhet, men kunde inte bestämma sig om vad han ville ha. Men det blev i alla fall en lampa och gardiner. Sedan bjöd Adam (hjärtat) mig på MC och en glass på IKEA. Vi var hem till Sebbe en stund efter IKEA också och tittade lite på de nya fina sakerna som han fått in i lägenheten!
Nu står min älskling och gör nudelsoppa till oss två, han kan han :D 
Jag, Adam, Maddis och David ska på restaurant och bio på lördag. Usch, jag är verkligen jätte dålig i halsen och i huvudet!!! Fy fan!

Sov gott alla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0