19 Oktober 2010

God morgon alla fina människor säger jag till alla som nyss vaknat men för mig och alla andra som går i skolan eller jobbar så säger jag bara "God förmiddag". Nu sitter jag på möbel i skolan och väntar på min sånglektion som börjar 12:55. Är precis klar med min nyvarande låt så då får jag gå vidare till att sjunga en klassisk låt, hoppas att jag får någon bra låt då. Inte för att jag gillar klassiska låtar (tycker inte om dom alls) men det får gå i alla fall. Allt för betygets skull. För dom som inte känner mig kan jag berätta att jag går i tredje ring på gymnasiet i Tierp, oj oj. Tierp är faktiskt inte så dåligt som det låter och ser ut, eller jo det är det men skolan är ju i alla fall bra :)
I kväll ska min fina Adam sova hos mig, läntar väldigt mycket. Och fick just reda på att min systers kille Pontus Andersson (Pandersson.blogg.se) ska hem till oss med, åker tydligen med samma tåg som honom! Får man lite sällskap hem då :D
Efter min sånglektion ska jag tillbaka till Högbergsskolans huvudbyggnad för att ha en redovisning i Idé och kulturhistoria. Jag redovisar i och för sig inte själv så då blir det lite lättare. Har inte så mycket mer att skriva nu men kanske återkommer senare ikväll! :) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0