18 Oktober 2010

God morgon världen! Idag har jag en fruktansvärd värk i min mage, inte roligt. Vaknade i natt av illamående och magvärk. Först tänkte jag "Det kan väl inte vara magsjuka" och det var det inte heller sån tur var!
Så det blev att jag fick lägga mig nere på soffan där jag hara nära tillgång till allt jag behövde utifall att min mun skulle översvämmas (ursäkta deteljer). Det jag inte tänkte på var att mina småsyskon vid halv sju på morgonen vill se på TV vilket jag försökte säga nej till och gjorde allt för att det skulle välja datorn på övervårningen istället men nej då, lilla Lisa fick allt flytta på sig och gå upp på sitt rum och lägga sig.
Och kunde jag somna då? Nej självklart inte, så det blev för mig att läsa ur min HEMSKT intressanta bok "Trasig" och den är faktiskt jävligt bra för utom att den är riktigt jävla hemsk!
Och en annan sak som fick mig att gå på nerverna var att i går morse slutade min nattlampa att funka i ren trost när jag låg och läste vilket jag nu mera gör varje dag om det kommer för sig. Jag har ju inte hunnit åka och köpa en ny glödlampa heller, fan så irriterande!
Så ni kan ju tänka er hur lätt det var för mig att läsa med 3 små små tända ljus på nattbordet... Det var inte så att jag såg så jäkla bra, nej. Så nu ska jag försöka tjata lite på min söta mor så KANSKE det han hända att hon köper en glödlampa åt mig idag, 35 W, det måste jag komma ihåg!
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, vill bara att förkyldningen och att min magvärk ska försvinna. En sak som jag vet är att jag ska vara barnvakt på kvällen så mamma kan åka på sitt utbuildningsmöte med Mary Kay, vilket är världens bästa företag!

Jag saknar min pojkvän även fast jag fick träffa honom en stund igår kväll. I och för sig hämtade ja bara min cykel hos honom och fick en puss så jag kanske gör rätt i att sakna honom LITE :). Han kommer kanske till mig i eftermiddag om jag är frisk, han kanske kommer i alla fall vad vet jag :P. Älskar honom jätte mycket!!<3<3

Nu blir det att FÖRSÖKA få i sig lite frukost om magen tillåter det :) Kram kram <3



  Här har vi min fina pojkvän och Miss Lisa Persson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0