16 Oktober 2010

Idag har jag varit på middag hos min pojkvänns syster, och dom bjöd på väldigt god mat! Det fanns mycket mat kvar ifrån deras bröllop som var i Söndags. Nu sitter jag och pratar lite med Pontus Andersson (Pandersson.blogg.se) han fick hjälpa mig med blogg.se eftersom att min gamla blogg (PinkPuma.webblogg.se) inte funkade. Det gick inte att lägga upp något blogg inlägg så ny fick jag fixa en ny som heter just Puuma.blogg.se.
Gillar ändå detta namn bättre än PinkPuma så det känns ganska AWESOME! Nu kom min söta lillasyster in i köket i hennes mysiga stora tjocktröja :) Jag pratar om hon som är 15 och inte om dom som är 3 eller 5 :)
Måste berätta att jag börjar att skriva dagbok också, det är ju i och för sig samma sak som att blogga men kanske ändå inte. Det är ju inte så att jag tänker skriva intima saker här för er liksom! :P hehe.

Måste berätta allt nu eftersom att jag inte bloggat på ett år!
Det är ju så att jag har en pojkvän sedan snart 6 månader tillbaka och han är helt underbar. Jag älskar honom mest av allt och alla människor på denna jord. Adam Lind heter han och om någon i Gävle/ Tierps trakterna vill veta vem det är så kanske det kan hjälpa om jag säger att han har varit sångare i bandet Anigma. Han har även gått på Högbergsskolan i Tierp, inriktning ESTET som jag! :D

Det var allt för idag! Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0