6 November 2010

Nu sitter jag och lyssnar på en av mina favoritlåtar "Bless the broken road" :) Igår var jag och mitt hjärta hos hans syster Maddis, hennes man David och deras lilla dotter Ronja. Gullungen (Ronja) blev glad när vi kom dit :) Har man en gång träffat henne saknar man henne hela tiden :D
Vi kollade på Doobidoo eller hur det stavas och sen på kanal plus kl 22:00 var det Paranormal Activity ;) Har sett den tre ggr nu så det var inte speciellt läskigt men jag tror att dom andra var lite rädda ;) Haha!
Jag skickade in bilder på ett ärr som jag har men kom på idag att jag har ett till ärr som jag kan skicka in :P NICE VA?
Mitt hjärta är och duschar nu så jag sitter och bloggar :) Idag fyller en vän till mig 19 år :) GRATTIS FELIX CARLZON!

Övrigt viktigt: Jag har aldrig varit så kär i hela mitt liv som jag är i Adam Lind <3<3<3<3<3<3

Pussar och kramar!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0